Спокуси…

Спокушаючись різними видами цих пороків, людина вчиняє гріх, який згодом призводить до покарання – хвороби або нещастя. Поряд із покараннями у вигляді хвороби, існують також порочні пристрасті, які є наслідками систематичного порушення божественних законів та заповідей. Порочні пристрасті можна легко побачити в навколишньому суспільстві, тому що вони, на відміну від хвороб, завдають шкоди не тільки хворому.

Порочні пристрасті поділяються п’ять видов:

1. Пристрасть до наркотичних та п’янких речовин та впливів

До цього виду пристрасті належать залежність від алкоголю, наркотичних засобів, куріння. Подібні залежності не тільки повільно і правильно позбавляють людину здоров’я, а й призводять до заперечення близькими людьми, до подальшої деградації особистості. Ця пристрасть створює лише ілюзорне сприйняття вирішення проблем, людина намагається уникнути реальності, цим опускаючись рівня тваринного мира.

2. Пристрасть до гри

Виявляється у постійному пошуку азарту, отримання додаткового адреналіну. Азартні ігри, різні ролі перетворюють людину на лицедія, породжують любов до лицемірства, створюють ілюзію невразливості і відводять її від справжнього відчуття особистості. Як правило, подібна пристрасть закінчується суїцидом, крахом, адже такій людині вже нестерпно бути самим собою.

3. Пристрасть до пороку

Ця пристрасть виражена в постійному прагненні до ще більш витонченого прояву порочності людини, до змагання з власною совістю – хто кого. Ця пристрасть небезпечна тим, що підміняє поняття совісті на боягузтво і слабкість, тобто людина вважає праведність проявом м’якотілості та всіляко з нею бореться. Кінцевий результат – невиліковні захворювання, відкидання суспільства і оточуючих людей, смерть душі.

4. Пристрасть до суперечності

Виражається у постійному бажанні виділитися та відокремитися від навколишнього світу, що проявляється у стані боротьби та протиріччя основ світоустрою. У людині з подібною пристрастю з’являється вада постійної суперечності будь-якому знанню, який рівносильний неадекватності. Вихід подібної пристрасті – позбавлен-ня розуму і божевілля.

5. Пристрасть до саморуйнування

Цей вид порочної пристрасті проявляється у вигляді постійних експериментів із власним життям. Вона виявляється у пошуку ризику, адреналіну, у вчинках на межі життя та смерті. Людина постійно ризикує своїм здоров’ям, внутрішнім станом душі та життям. Закінчується подібна пристрасть на черговій невдалій спробі спровокувати волю Господа — смертю.

То яким чином шукати зцілення тіла, душі і розуму? Хто той Великий Цілитель, здатний зцілити будь-яку хворобу? Цим цілителем є Господь, віра Йому і виконання Його законів і заповідей дають людині здобуття здоров’я. Слово «здоров’я» має значення «з доброю дією», тобто людина, яка несе добро, не тільки стає здатною зберегти, а й примножити своє здоров’я. А що таке «добро»? І як це діяти з добром? Слово «добро» означає «досягти образу Божого» — у вчинках, справах і думках. А для того, щоб осягнути образ Бога і навчитися діяти відповідно до нього, необхідно визнати Його Батьківство і закони, дані для досягнення Його образу.

Звідси випливає, що першим показником здоров’я людини є його віра Богу, визнання Його верховенства та дотримання Його законів та заповідей. Віра Богу має якісну відмінність від віри в Бога, тому що віра в Бога має ритуальне втілення – у виконанні постів, ритуалів, дотриманні канонічних свят. Віра Богу полягає в довірі Йому, в усвідомленому виконанні Його законів і заповідей, у постійному спілкуванні з Ним через інтуїтивні звістки.

Слово “зло” означає досягнення “змія лукавого образу”, а змій лукавий – це ні хто інший, як противник Бога, порушник Його законів та заповідей. Порушуючи Божественні приписи, людина автоматично стає противником Бога, тим самим досягаючи абсолютно протилежного образу – змія лукавого. А оскільки здоров’я – це досягнення образу Бога, відповідно, людина, яка творить зло, свідомо приречена на хвороби.

(З розсилки “Духовне здоров’я”)

Залишити відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.